Відділення соціальної роботи - центр життєстійкості
Відділення соціальної роботи-центр життєстійкості Комунального закладу «Центр надання соціальних послуг Валківської міської ради»
м. Валки, вулиця Харківська, 7В
Тел: 0575353156
Ел. адреса: valkirc_sssdm@ukr.net
Графік роботи: Пн.-Чт. 08:00-17:00
Пт. 08:00-15:45
Перерва 12:00-12:45
Основними завданнями відділення соціальної роботи-центр життєстійкості є:
- проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання потраплянню в складні життєві обставини сімей/осіб;
- виявлення сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги;
- надання комплексу соціальних послуг, яких вони потребують, відповідно до переліку послуг, затвердженого Мінсоцполітики, з метою мінімізації або подолання таких обставин;
- забезпечення взаємодії із структурними підрозділами місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, а також залучення потенціалу територіальної громади до проведення соціальної роботи із сім’ями/особами;
- інформування населення про соціальні послуги, які надаються відповідно до законодавства.
У відділенні соціальної роботи-центр життєстійкості працює завідувач відділення, психолог, фахівці із соціальної роботи.
Відділення надає такі соціальні послуги:
- соціальна адаптація;
- соціальна інтеграція та реінтеграція;
- екстрене (кризове) втручання;
- консультування;
- соціальний супровід сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування;
- представництво інтересів;
- посередництво;
- соціальна профілактика;
- інформування.
Також надаються послуги з формування життєстійкості, позитивного батьківства, координація волонтерського руху, психосоціальної підтримки, надання психологічної допомоги, юридичної та підтримки сімей військовослужбовців.
Відділення соціальної роботи-центр життєстійкості надає послуги на безоплатній основі.
Щоб отримати соціальні послуги необхідно подати заяву до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення Валківської міської ради.
«Спілкування, консультації психолога – це все допомагає, стає легше на душі». Мешканка Валківської громади та її син знайшли підтримку у Центрі життєстійкості
Мешканка Харківської області Олена виїхала з рідного села Слобожанське Липецької громади, яке було окуповано армією рф на початку повномасштабного вторгнення, в березні 2022 року. Через Латвію жінка з чоловіком, мамою та двома синами повернулася у Харківську область. В окупації помер батько Олени, а під час складної подорожі захворіла мати.
«В Латвії нам довелося затриматися, бо у нашої бабусі стався інсульт. Коли вона трошки відійшла, ми приїхали до Харкова. Наше село звільнили, і ми хотіли повернутися додому, але жити там було неможливо – будинок був сильно пошкоджений. Ми вирішили, що в Харкові будемо винаймати житло, а будинок відремонтуємо. На жаль, ми не встигли – навесні 2024-го почалася друга хвиля наступу окупантів, в травні наш будинок було знищено», – розповідає Олена.
14:35 03.03.2025
Проводиться опитування
Валківська міська територіальна громада проводить дослідження , що має на меті визначити потребу мешканців громади у впровадженні соціальної послуги денного догляду дітей з інвалідністю.
09:00 26.02.2025
"Маршрут послуг з ментального здоров’я у Валківській громаді"
В рамках реалізації Всеукраїнської програми ментального здоров'я «Ти як?», яка впроваджується за ініціативою першої леді Олени Зеленської, було створено «Маршрут послуг з ментального здоров’я у Валківській громаді» - це універсальний посібник для кожного жителя громади.
16:26 22.01.2025
Психосоціальна підтримка для дітей та батьків у Валківській громаді
У Валківській громаді надається послуга з формування життєстійкості для підтримки родин, які щодень долають виклики, зумовлені війною, економічними труднощами, соціальною ізоляцією. Осередком для психосоціальної допомоги сімей з дітьми у громаді став Центр життєстійкості. На заняттях у центрі батьки і діти навчаються долати стрес, відновлювати свій емоційний та фізичний стан.
15:19 21.01.2025