Валківська міська рада
Богодухівський район

Харківська область

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ "ЕСКО-ПІВНІЧ"

Дата: 04.06.2025 10:30
Кількість переглядів: 28

Фото без описуПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ "ЕСКО-ПІВНІЧ" 30732144

                                                                                                                            Додаток 2

до Порядку передачі документації для

                                                                                                                 надання висновку з оцінки впливу на

                                                                                                                довкілля та фінансування оцінки

                                                                                                              впливу на довкілля

                                                                                                      

                                                                                                                            Дата:

(дата офіційного опублікування в Єдиному

                                                                                                                               реєстрі з оцінки впливу на довкілля

                                                                                                                             (автоматично генерується програмними

засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки

                                                                                                                          впливу на довкілля не зазначається

                                                                                                                          суб’єктом господарювання)

                                                                                                            

                                                                                                             Реєстраційний номер 13256

                                                                                                                               (реєстраційний номер справи про оцінку

впливу на довкілля планованої діяльності

                                                                                                                              (автоматично генерується програмними

засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки

впливу на довкілля, для паперової версії

зазначається суб’єктом господарювання)

                                                  

                                                       ПОВІДОМЛЕННЯ

              про плановану діяльність, яка підлягає оцінці  впливу на довкілля

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ

                                                       "ЕСКО- ПІВНІЧ" 30732144

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

1. Інформація про суб’єкта господарювання.

Україна, 04073, місто Київ, ВУЛИЦЯ РИЛЄЄВА, будинок 10-А, 5 ПОВЕРХ, офіс 518

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

 

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

Спорудження пошукової похило–спрямованої свердловини №22 Деркачівсько –

Войтенківської площі з метою пошуку покладів вуглеводнів у відкладах верхньовізейського

під'ярусу нижнього карбону.

 

Технічна альтернатива 1.

Привод бурового верстату – дизельний.

Технічна альтернатива 2.

Була розглянута альтернатива у приводі бурового верстата на електричний. Проте, відхилена

у зв’язку з відсутністю можливості підключення до електромережі необхідної потужності.

Технічна альтернатива 1 – оптимальний варіант.

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

         Харківська обл. Богодухівський р-н Заміське за межами населеного пункту

3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

                   Харківська обл. Богодухівський р-н Валківська територіальна громада

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

             Харківська обл. Богодухівський р-н Заміське за межами населеного пункту.

В адміністративному відношенні буровий майданчик свердловини №22 розташовано поза

межами населених пунктів на території Валківської міської ради Богодухівського району

Харківської області. Роботи на Деркачівсько – Войтенківській площі проводяться згідно з

умовами спеціального дозволу на користування надрами від 16 лютого 2012 року № 4096,

виданого Державною службою геології та надр України. В результаті проведеної геолого–

економічної оцінки було виділено високоперспективну ділянку для подальшого проведення

пошукових робіт. З огляду на це було вибрано єдине оптимальне розташування устя

свердловини. Земельна ділянка, яка планується під спорудження та облаштування пошукової

свердловини №22 відноситься до земель сільськогосподарського призначення.

 

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

Харківська обл. Богодухівський р-н .

Територіальні альтернативи місця провадження планованої діяльності не розглядаються,

оскільки розташування гирла свердловини обумовлюється оптимальними геологічними умовами

розкриття перспективних продуктивних горизонтів, межами Деркачівсько-Войтенківської площі

згідно зі спеціальним дозволом на користування надрами і поверхневими умовами. Розміщення

проєктованого об'єкта є оптимальним з точки зору загального обсягу необхідних монтажних

робіт, відповідає вимогам будівельних, санітарно-гігієнічних, протипожежних, природоохоронних

норм і правил.

 

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

Успішна реалізація планованої діяльності сприяє збільшенню показників видобування

вуглеводнів, чим забезпечить розвиток економіки та соціальної сфери, позитивно позначиться на

поповненні місцевого бюджету (законодавством передбачається нарахування 5% від рентної

плати: 2% - до обласного та 3% - до бюджету об’єднаної територіальної громади за місцем

розташування свердловини).

 

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності

(потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Спорудження пошукової похило-спрямованої свердловини №22 Деркачівсько – Войтенківської

площі проектною глибиною по 6515 м (6452 м - по вертикалі), з метою пошуку продуктивних

горизонтів верхньовізейського під'ярусу нижнього карбону. Спорудження пошукової

свердловини передбачається за допомогою бурового верстату з дизельним приводом типу

«Drillmec 3000HP AC» або з аналогічними характеристиками. Організація процесу спорудження

свердловини проводитиметься амбарним способом. Для розміщення технологічного обладнання

та споруд, а також вахтового містечка на період спорудження свердловини площа земельної

ділянки становитиме 3,5241 га. Забезпечення водою технологічного процесу спорудження

глибокої газової свердловини буде здійснюватися від водної свердловини проектною глибиною 80

м з очікуваним дебітом 5 м3/год, буріння якої заплановано на цьому ж майданчику під

розміщення технологічного обладнання та споруд свердловини №22.

 

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Екологічні обмеження в період реалізації планованої діяльності обумовлюються

нормативними документами, які регламентують безпеку навколишнього середовища: Закон

України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Закон України «Про систему

громадського здоров’я»; Закон України «Про управління відходами»; Закон України «Про

охорону атмосферного повітря». Дотримання санітарно-захисної зони згідно з Державними

санітарними правилами планування та забудови населених пунктів, затвердженими наказом

МОЗ України від 19.06.1996 року за №173 (ДСП 173-96). Розміщення об’єктів планованої

діяльності буде відбуватись за межами об’єктів природно-заповідного фонду, об’єктів екологічної

мережі та історико-культурного призначення. Виконання обмежень щодо використання

земельних ділянок, встановлених у документах, що посвідчують право користування земельними

ділянками (в разі їх наявності), згідно з нормами чинного законодавства України та подальше їх

використання за цільовим призначенням після завершення робіт. Санітарно-гігієнічні

обмеження – допустимі рівні звуку (дБА). Сортування відходів та передача їх спеціалізованим

підприємствам у відповідності до встановлених санітарно-гігієнічних вимог і природоохоронного

законодавства. Раціональне використання водних ресурсів із мінімальним споживанням

привозної води питної якості тільки на господарсько-питні потреби. Забір підземних вод

здійснювати відповідно до дозволу на спеціальне водокористування. Викиди забруднюючих

речовин в атмосферу від стаціонарних джерел повинні здійснюватися за наявності дозволу на

викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Виконання правил протипожежної

безпеки. Виконання вимог щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони

надр.

щодо технічної альтернативи 2.

аналогічно до технічної альтернативи 1.

щодо територіальної альтернативи 1.

Компонування комплексу технологічного обладнання з урахуванням вимог техніки безпеки і

виробничої санітарії. Дотримання розмірів санітарно-захисної зони.

 

щодо територіальної альтернативи 2.

не розглядяється через відсутність територіальної альтернативи 2

 

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Проведення інженерно-геологічних, топографо-геодезичних, екологічних та будь-яких інших

досліджень виконуватиметься у необхідному обсязі відповідно до діючого законодавства України,

з метою забезпечення раціонального використання природних ресурсів, виконання охоронних,

відновлюваних, захисних та компенсаційних заходів.

 

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічно до технічної альтернативи 1

щодо територіальної альтернативи 1.

Компонування комплексу технологічного обладнання з урахуванням вимог пожежної і

екологічної безпеки, техніки безпеки і виробничої санітарії.

 

щодо територіальної альтернативи 2.

не розглядається через відсутність територіальної альтернативи 2

 

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

Атмосферне повітря зазнає короткочасного впливу від продуктів згорання дизельного палива

при роботі двигунів внутрішнього згорання, продуктів згорання електродів при зварюванні під

час будівельно-монтажних робіт; при роботі автоспецтехніки; продуктами згорання природного

газу на факелі при продувці свердловини; продуктами випаровування з ємностей для зберігання

дизельного палива. Геологічне середовище (надра) – тимчасовий, незначний (у вигляді

порушення нормативного стану геологічного розрізу в процесі буріння свердловини до проектної

глибини). Водне середовище – не впливає (за умови додержання технології проведення робіт та

відсутності позаштатних ситуацій). Ґрунт в межах майданчика бурової зазнає тимчасового

незначного впливу від роботи техніки, що використовується для будівельно-монтажних,

підіймально-транспортних та земляних робіт. Клімат і мікроклімат – не впливає (у зв’язку з

короткочасністю та локальністю планованої діяльності). Рослинний та тваринний світ – помірний

(шум, вібрація, викиди шкідливих речовин). Навколишнє соціальне середовище – позитивний.

Навколишнє техногенне середовище – відсутній.

 

щодо технічної альтернативи 2.

Впливи при бурінні свердловини № 22 такі ж як і в технічній альтернативі 1, за винятком

викидів від дизельних приводів бурового верстату, що при реалізації технічної альтернативи 2

будуть відсутні. Але при здійсненні будівельних робіт по прокладанні лінії електропередач

необхідної потужності у випадку технічної альтернативи 2, утворюються додаткові впливи на

довкілля, а саме: викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та шумове та вібраційне

навантаження від роботи будівельної техніки та важкого транспорту, збільшується кількість

відходів, вплив на грунти по протяжністі траси ЛЕП зростає географічно, значно збільшується

потреба у земельних та сировинних ресурсах. З огляду на велике різноманіття впливів при

впровадженні технічної альтернативи 2, а також враховуючи економічну складову, було

прийнято рішення здійснювати буріння установкою з дизельним приводом.

 

щодо територіальної альтернативи 1.

Очікуваний вплив:    в адміністративних межах Валківської міської ради Богодухівського району

Харківської області.

 

щодо територіальної альтернативи 2.

не розглядається через відсутність територіальної альтернативи 2

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України

“Про оцінку впливу на довкілля”).

Друга категорія  «Глибоке буріння Глибоке буріння, у тому числі геотермальне буріння, буріння з метою зберігання радіоактивних відходів, буріння з метою водопостачання (крім буріння з метою

вивчення стійкості ґрунтів)»

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому

числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

 

Підстав немає

 

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до

звіту з ОВД у відповідності із вимогами статті 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

До звіту з оцінки впливу на довкілля будуть включені з достатньою деталізацією наступні планові

показники: - опис місця провадження планованої діяльності та цілі планованої діяльності, опис

основних характеристик планованої діяльності; - опис поточного стану довкілля та факторів

довкілля; - оцінка впливу планованої діяльності на геологічне середовище, атмосферне повітря,

поверхневі, підземні води, ґрунти, рослинний та тваринний світ, техногенне середовище,

соціальне середовище; - опис передбачених заходів, спрямованих на запобігання, відвернення,

уникнення, зменшення, усунення значного негативного впливу на довкілля, у тому числі (за

можливості) компенсаційних заходів; - зауваження та пропозиції, які надійдуть в результаті

громадських обговорень.

 

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і,

отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на

довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової

інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості

під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного

впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що

враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої

діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на

довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість

провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на

довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для

участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації

інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії

розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на

довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше

25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції

до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у

громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки

впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі

відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення

звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

 

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті

уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у

пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу

досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на

довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку

впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля

(зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та

розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в

Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом

трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм

підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під

час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати

частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі

громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає

включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до

звіту з оцінки впливу на довкілля.

14. Рішення про провадження планованої діяльності.

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

Висновок з оцінки впливу на довкілля

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається

 Департаментом захисту довкілля та природокористування Харківської

обласної військової адміністрації

           (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

Дозвіл на викиди

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

 

що видається

Департаментом захисту довкілля та природокористування Харківської

обласної військової адміністрації

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Департамент захисту довкілля та природокористування Харківської обласної державної

адміністрації , 61022 м. Харків, м-н. Свободи, 5 Держпром, 4 під’їзд, 7 поверх,,

ecodepart@kharkivoda.gov.ua, (057) 725-38-52,

 Заступник начальника управління – начальник відділу оцінки впливу на довкілля, моніторингу та зв’язків з громадськістю - Стребкова Алла Юріївна.

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

 

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних