Відбулося засідання виконавчого комітету Валківської міської ради
Більше двох десятків питань розглянуто сьогодні на засіданні виконавчого комітету міської ради
Ухвалені рішення про:
- затвердження організаційних заходів по проведенню щорічної Всеукраїнської акції «За чисте довкілля» на території Валківської МТГ;
- утворення Робочої групи з формування завдання на розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Валківської МТГ;
- закінчення опалювального періоду 2024/2025 років у деяких закладах освіти Валківської міської ради;
- визначення відповідального виконавця робіт щодо видалення самостійних чагарників та порослі вздовж автомобільних доріг загального користування місцевого значення на території громади;
- надання дозволу на тимчасове користування об’єктом благоустрою, розташованого в с. Минківка;
- взяття чотирьох осіб на квартирний облік - враховуючи вимоги чинного законодавства та рішення комісії з житлових питань при виконавчому комітеті Валківської міської ради;
- надання дозволу на знесення сухих та аварійних дерев по пров. Павлівському і вул. Перекіпській у Валках та по вул. Північній у сел. Ков'яги;
- прийняття розпоряджень з проведення оповіщення резервістів та військовозобов’язаних на території Валківської МТГ;
- внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради щодо утворення місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Валківської міської ради, затвердження Положення про неї, а також щодо функціональних обов’язків членів місцевої комісії, її посадового складу, призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, його повноважень та затвердження Положення про Штаб з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, його посадового складу та структури, затвердження Положення про формування цивільного захисту Валківської міської ради;
- надання одноразової матеріальної допомоги на поховання – відповідно до поданої заяви.
Шість розглянутих питань та ухвалених членами виконкому рішень стосувалися повноважень служби у справа дітей міської ради.