Валківська міська рада
Богодухівський район

Харківська область

ПРО РЕЄСТР НАДАВАЧІВ ТА ОТРИМУВАЧІВ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ

Дата: 28.11.2023 13:52
Кількість переглядів: 265

Фото без описуМінсоцполітики продовжує цифровізувати соціальну сферу та соціальні послуги задля зручності громадян та ефективності роботи працівників органів соціального захисту. Зокрема, впроваджує Реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг. Це автоматизована інформаційно-телекомунікаційна система, що призначена для збирання, реєстрації, накопичення, зберігання, використання, знеособлення і знищення даних про надавачів та отримувачів соціальних послуг, визначених законодавством.

Для включення документів/відомостей до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг юридична особа/фізична особа - підприємець повинна подати управлінню соціального захисту населення Валківської міської ради (суб’єкту реєстрації)  за місцем реєстрації (для юридичних осіб) або за місцем проживання (для фізичних осіб - підприємців) наступні документи:

- заяву надавача соціальних послуг за формою згідно з додатком 1;

- копію паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу надавача соціальних послуг;

- копію документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків, у якому зазначено реєстраційний номер облікової картки платника податків надавача соціальних послуг;

- перелік соціальних послуг, які має право надавати надавач соціальних послуг, їх зміст та обсяг, умови і порядок отримання за формою згідно з додатком 2;

- відомості про дату та результати здійсненого уповноваженими органами контролю за дотриманням надавачем соціальних послуг вимог, установлених законодавством про соціальні послуги (за наявності);

- копії штатного розпису надавача соціальних послуг і трудових договорів з найманими працівниками;

- копії документів про освіту, свідоцтва про підвищення кваліфікації (за наявності), атестацію, неформальне професійне навчання, фаховий рівень працівників;

- копії посадових інструкцій працівників;

- копії особистих медичних книжок працівників;

- довідку територіального органу ДПС про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);

- копію документа, що підтверджує право власності на приміщення або на право користування приміщеннями, які будуть використовуватися чи використовуються для надання соціальних послуг;

- висновок фахівця з питань технічного обстеження будівель і споруд, який має кваліфікаційний сертифікат, про відповідність приміщення ДБН В.2.2-40:2018 “Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення”. У разі наявності у зазначеному висновку інформації про неможливість повністю пристосувати об’єкти надавача для потреб осіб з інвалідністю, додатково подається інформація засновника (власника) надавача за погодженням із громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю про забезпечення розумного пристосування відповідних об’єктів згідно з частиною другою статті 27 Закону України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”.

 Юридичні особи/фізичні особи - підприємці, які надають соціальні послуги, що передбачають цілодобове перебування/проживання, нічне або денне перебування в приміщенні надавача соціальних послуг, зокрема з харчуванням (догляд, підтримане проживання, притулок тощо), соціальні послуги, що надаються екстрено (кризово), та допоміжні соціальні послуги, додатково можуть подавати копії:

- висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності приміщень санітарним нормам;

- декларації відповідності матеріально-технічної бази надавача соціальних послуг вимогам законодавства з питань пожежної безпеки;

- публічного звіту про діяльність з надання соціальних послуг та документів про результати оцінювання якості соціальних послуг (для надавачів з досвідом роботи у сфері надання соціальних послуг понад три роки);

- дозвільних документів на право організації харчування або договору із суб’єктом господарювання про надання послуг з організації харчування та дозвільних документів відповідних суб’єктів господарювання на право організації харчування (для надавачів соціальних послуг з догляду, притулку тощо, якими передбачено харчування);

- свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або договору із суб’єктом, який надає транспортні послуги, та відповідних дозвільних документів на право надання транспортних послуг (для надавачів соціальних послуг екстрено (кризово);

- договору із закладом охорони здоров’я або ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики (для надавачів соціальних послуг з догляду особам із частковою або повною втратою рухової активності, пам’яті, особам із захворюваннями, що потребують тривалого лікування, невиліковними захворюваннями, психічними та поведінковими розладами).

Копії документів повинні бути завірені відповідно до вимог чинного законодавства.

 

Субєкт реєстрації: Управління соціального захисту населення Валківської міської ради

Адреса прийому документів: м. Валки, пл. Центральна, б.2, 1 поверх, кім.18

 

ПІБ реєстратора: Кривко Яна Василівна (05753) 52763

 

 

Додаток 1
 

________________________________
(найменування реєстратора, якому подається заява)

ЗАЯВА
надавача соціальних послуг

 про внесення документів/відомостей до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг 

€ про зміну відомостей в Реєстрі

€ про виключення з Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг

Повне та скорочене найменування юридичної особи/прізвище, ім’я,
по батькові (за наявності) фізичної особи - підприємця

________________________________________________________________

Ідентифікаційний код (юридичної особи)/реєстраційний номер облікової картки платника податків (фізичної особи, яка надає соціальні послуги без провадження підприємницької діяльності) або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це контролюючому органу і мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта)

________________________________________________________________

Організаційно-правова форма/вид громадського об’єднання, благодійної чи релігійної організації

________________________________________________________________

Номери контактних телефонів; електронна адреса; адреса веб-сайту або іншого інформаційного ресурсу (за наявності)

________________________________________________________________

Місцезнаходження юридичної особи/зареєстроване місце проживання або місце фактичного проживання фізичної особи - підприємця

________________________________________________________________

 

Місце надання соціальних послуг (зазначається, якщо воно відрізняється від місцезнаходження юридичної особи, зареєстрованого місця проживання або місця фактичного проживання фізичної особи - підприємця)

________________________________________________________________

 

Перелік документів, що додаються:

Порядковий номер

Назва документа

Кількість примірників

Загальна кількість аркушів

Достовірність документів/відомостей, зазначених у заяві надавача соціальних послуг, підтверджую. Про те, що відповідальним за достовірність даних у документах/відомостях, поданих разом із заявою, є заявник, - поінформований.

Заявник

_________________________________
(посада, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності)

_________________________________
керівника юридичної особи / прізвище, ім’я, по

_________________________________
батькові (за наявності) фізичної особи - підприємця

_________________________________
та документ, що підтверджує повноваження

_________________________________

уповноваженої особи)

_______________ (підпис)

________________ (дата)

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних