Валківська міська рада
Богодухівський район

Харківська область

Звертайтеся до Держпродспоживслужби в разі порушення прав споживача

Дата: 27.06.2023 12:05
Кількість переглядів: 118

Фото без описуУ разі порушення прав споживача та порушень антитютюнового законодавства звертайтеся за консультаціями до Головного управління держпродспоживслужби в Харківській області за адресою: проспект Науки, буд. 40, м. Харків, 61166;

Електронна пошта: gudpss@kh-consumer.gov.ua;

Телефони: (057)700-39-63, (057)700-39-65, 099-223-90-02.

 

                           Зразок скарги про порушення прав споживача

 

                                                                                     

                                                                         Головне управління                                                                                                                                                                                                                                                  Держпродспоживслужби

                                                                         в Харківській області

                                                                                    

                                                                                                                                                                                                                             

                                                                                          ПІП скаржника

                                                                                          Адреса скаржника

                                                                                          Контактний телефон

                                                                                          e-mail

Скарга

_______  2023 року мною за адресою:_______________________________ ,

у магазині «_____________________ » ФОП ______________________  або

(ТОВ «___________________ ») було придбано________________________

вартістю__________ грн.

У період гарантійного терміну продукція втратила якість (виникли

недоліки)_______________ . Звернувшись до магазину, продавець мені

відмовив у проведенні гарантійного ремонту____________________ (копія

звернення додається).

У зв’язку з чим, прошу розглянути мою скаргу по суті та вирішити питання щодо проведення гарантійного ремонту (повернення коштів) за товар, який не відповідає якості.

Додатки:

  • копія звернення до суб’єкта господарювання,
  • копія документу, який засвідчує факт придбання продукції;
  • тощо.

Дата                                                                             Підпис

Примітка: електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних