A A A K K K
для людей із порушенням зору
Валківська міська рада
Богодухівський район

Харківська область

Звертайтеся до Держпродспоживслужби в разі порушення прав споживача

Дата: 27.06.2023 12:05
Кількість переглядів: 114

У разі порушення прав споживача та порушень антитютюнового законодавства звертайтеся за консультаціями до Головного управління держпродспоживслужби в Харківській області за адресою: проспект Науки, буд. 40, м. Харків, 61166;

Електронна пошта: gudpss@kh-consumer.gov.ua;

Телефони: (057)700-39-63, (057)700-39-65, 099-223-90-02.

 

                           Зразок скарги про порушення прав споживача

 

                                                                                     

                                                                         Головне управління                                                                                                                                                                                                                                                  Держпродспоживслужби

                                                                         в Харківській області

                                                                                    

                                                                                                                                                                                                                             

                                                                                          ПІП скаржника

                                                                                          Адреса скаржника

                                                                                          Контактний телефон

                                                                                          e-mail

Скарга

_______  2023 року мною за адресою:_______________________________ ,

у магазині «_____________________ » ФОП ______________________  або

(ТОВ «___________________ ») було придбано________________________

вартістю__________ грн.

У період гарантійного терміну продукція втратила якість (виникли

недоліки)_______________ . Звернувшись до магазину, продавець мені

відмовив у проведенні гарантійного ремонту____________________ (копія

звернення додається).

У зв’язку з чим, прошу розглянути мою скаргу по суті та вирішити питання щодо проведення гарантійного ремонту (повернення коштів) за товар, який не відповідає якості.

Додатки:

  • копія звернення до суб’єкта господарювання,
  • копія документу, який засвідчує факт придбання продукції;
  • тощо.

Дата                                                                             Підпис

Примітка: електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.