В громаді розпочинається прийом заяв та пакету документів на отримання безкоштовної деревини паливної
ОГОЛОШЕННЯ!
Шановні мешканці Валківської міської територіальної громади, а також шановні внутрішньо переміщені особи нашої громади!
З 14 листопада 2022 року здійснюватиметься прийом документів на отримання деревини паливної відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.10.2017 № 769 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо підтримки територій, що зазнали негативного впливу внаслідок збройного конфлікту на сході України» (зі змінами) та на виконання розпорядження начальника Харківської обласної військової адміністрації від 26.10.2022 року № 225 В «Про забезпечення населення територій Харківської області, прилеглих до зони проведення воєнних (бойових) дій, деревиною паливною у період дії воєнного стану».
При визначенні домогосподарств, які потребують забезпечення деревиною паливною враховуються виключно ті домогосподарства, які не отримували безкоштовно допомогу (від благодійних, релігійних організацій тощо) у вигляді деревини паливної та не забезпечені іншими системами опалення, окрім дров’яної.
Першочерговому забезпеченню підлягають домогосподарства забезпечені лише дров’яною системою опалення, в яких проживають:
1). одиноко проживаючі особи або подружжя похилого віку (60+);
2). сім'ї, до складу яких входять особи з інвалідністю I групи;
3). сім'ї, до складу яких входять діти з інвалідністю підгрупи «А»;
4). сім'ї, до складу яких входять лише непрацездатні особи (діти, пенсіонери, особи з інвалідністю тощо), тобто немає в сім’ї жодного працездатного члена сім’ї ;
5). сім'ї, у яких виховується троє та більше дітей, у тому числі дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
6). одинокі батько чи мати, які мають на вихованні дітей віком до 14 років;
7). сім'ї, які отримують державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям.
Для подання заяви і пакету документів звертатися з 14 листопада 2022 року з 8:00 до 14:00 годин:
- Мешканцям м. Валки – до управління соціального захисту населення Валківської міської ради, каб.№2 (м.Валки, площа Центральна, буд.2)
- Мешканцям старостинських округів до адміністративних будівель старостинських округів.
Заяву встановленого зразка Ви отримаєте за місцем подачі документів.
До заяви обов’язково необхідно долучити такі документи:
1. Ксерокопія паспорта громадянина України заявника (при наданні копії паспорта у формі пластикової картки типу ID-1 з безконтактним електронним носієм (далі – ID паспорт) (лицьового та зворотного боку) разом із копією витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання заявника);
2. Ксерокопія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника або, якщо особа через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідний контролюючий орган, копії сторінки паспорта, де є відмітка про наявність у неї права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. У разі, якщо заявник має ID паспорт, копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків не надається;
3. Ксерокопія документа, що посвідчує повноваження законного представника;
4. Ксерокопія документа, що підтверджує наявність відповідного статусу;
5. Ксерокопія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщеної особи);
6. Акт обстеження домогосподарства на предмет наявності виключно дров’яної системи опалення (складається по м. Валки – посадовими особами управління соціального захисту населення Валківської міської ради, по старостинських округах – посадовими особами відповідного старостинського округу).
В звя’зку з закінченням бюджетного року прийом заяв з необхідними документами буде проводитись в стислі терміни до 25 листопада 2022 року.