Щодо сплати за спожитий газ роз'яснює Валківське бюро правової допомоги
За рішенням Кабінету Міністрів України з 1 травня 2022 року споживачів ТОВ «Харківгаз Збут» автоматично було переведено на постачання до «постачальника останньої надії» (ПОН). На даний час функцію ПОН виконує ГПК «Нафтогаз України».
Таким чином, за спожитий газ з 1 травня, необхідно сплачувати ГПК «Нафтогаз України» на нові реквізити:
- ТОВ «ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ «НАФТОГАЗ УКРАЇНИ»; ЄДРПОУ: 40121452; IBAN: UA893004650000000260323012042 в АТ «Ощадбанк» м. Києва; МФО 300465.
Розраховуватись за спожитий газ можливо такими способами:
- в особистому кабінеті на my.gas.ua (номер особового рахунку можна отримати в чатботі або у контакт-центрі);
- у чатботі GASUA у Viber, Telegram і NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
- через сайти та мобільні додатки банків;
- за допомогою платіжних систем (Portmone, LiqPay, EasyPay, iPay, Apple Pay, Google Pay);
- через відділення Укрпошти;
- у будь-якому відділенні банків;
- через платіжні термінали самообслуговування.
Слід зауважити, що нові договори на постачання газу укладати не треба, оскільки перехід був здійснений автоматично.
Однак зв’язку з автоматичним переходом до нового постачальника у багатьох споживачів виникло питання: Що робити, якщо на рахунку ТОВ «Харківгаз Збут» є передплата?
В такому випадку споживачу (власнику особистого рахунку) необхідно надіслати заяву до ТОВ «ХАРКІВГАЗЗБУТ» за адресою: 61093, м. Харків, Болчана Петра, 54, в якій необхідно зазначити про повернення помилково сплачених коштів в розмірі передплати на Ваш особистий картковий рахунок.
До заяви необхідно додати такі документи:
- копію паспорта громадянина України;
- копію ідентифікаційного номеру платникам податків;
- копію квитанції про надмірно сплачені кошти;
- довідку з реквізитами карткового рахунку (банківські реквізити та номер карткового рахунку, на який буде здійснено повернення коштів).
Зверніть увагу!!!! Зміна постачальника відбулася, але терміни та способи подання показників лічильника не змінилися. Тобто покази необхідно передавати з 1 по 5 число щомісяця «Харківгазу», через особистий кабінет або чат-бот 104.ua.
Номери контакт-центру «Нафтогазу»: (066)-300-2-888; (098)-300-2-888; (093)-300-2-888.
У разі якщо Ви маєте додаткові питання по цій статті звертайтеся до бюро правової допомоги Богодухівського місцевого центру, які знаходяться за адресами:
• м. Богодухів, вул. Покровська, 5.;
• м. Валки, вул. Харківська, 2;
• смт. Коломак, пров. Свободи, 2а;
• смт. Краснокутск, вул. Миру, 138.