Територіальні бренди посилюють спроможність громад.
Сьогодні робоча група обговорювала етапи створення бренду Валківської громади.
Брендування території є одним з інструментів, який має практичний зміст для застосування обраної стратегії розвитку, сприяє виробленню ідентичності громади, підвищує економічну та соціальну спроможність територіальної громади, інвестиційну привабливість.
Об’єднані територіальні громади, відразу після свого створення, потрапили в світ конкуренції, а для того, аби бути успішними і привабливими, громада має бути відомою.
Для формування візуального позитивного образу застосовуються різні підходи, а місцева символіка тут може бути дуже добрим помічником.
Герб і логотип важливі для ідентичності та промоції громади, але вони мають різне походження і різне призначення. Герб – елемент, створений на історії, на природному середовищі, використовується для формування гордості за минуле. Він є основним знаком для офіційних документів, нагород і спрямовується більше на саму громаду. А от логотип орієнтований на позитивне сприйняття території іншими, використовується для територіального брендування.
Формування бренду території передбачає його створення і просування, залучення інформаційних і фінансових ресурсів, чіткого сформульованого технічного завдання, моніторингу його ефективності – усе це вкладається в поняття брендингу території.
Громада може використовувати лого на презентаційних матеріалах, в соціальних мережах, сувенірних матеріалах, візитівках, комунальній техніці, упаковці продукції, тощо.
Власне, сьогодні учасники заходу вчилися правильно формувати комунікаційну кампанію по просуванню бренду, визначали роль та завдання мешканців у цьому процесі.
На фото робочі моменти заходу та приклади брендування успішних громад.