РОЗ`ЯСНЕННЯ з приводу вивезення твердих побутових відходів
Вивезення твердих побутових відходів здійснюється Комунальним підприємством «Благоустрій» Валківської міської ради
Повідомляю Вас, що нашим підприємством було укладено зі всіма власниками житлових будинків в приватному секторі та власниками квартир в багатоквартирних будинках, відповідно до законодавства України, Публічний договір на збирання та перевезення твердих побутових відходів (за принципом, як укладаються договори на транспортування газу та інше).
Головні обов’язки, які випливають з цього договору:
- КП «Благоустрій» як надавача послуг це подача автомобіля сміттєвоза до Вас на вулицю, збирання та перевезення твердих побутових відходів;
- Населення як споживача послуг це виставити тверді побутові відходи в мішках, сміттєвих пакетах та іншій тарі, оплатити надану послугу.
Тобто фактом надання послуги з вивезення твердих побутових відходів є подача автомобіля на вулицю проживання відповідно графіка. Наголошуємо на тому що, норма утворення твердих побутових відходів розрахована на рік, тобто споживач має право виставляти тверді побутові відходи, біля свого домоволодіння, щомісяця або рідше ( тобто один раз в декілька місяців), але за умови не перевищення ліміту затвердженої норми утворення твердих побутових відходів на рік. З кожного домоволодіння, відповідно затвердженим нормам, можна виставляти до 4-х мішків сміття вагою до 20-ти кілограм. Якщо в домоволодіні зареєстровано більше ніж одна особа про це необхідно повідомити КП «Благоустрій» за вказаним нижче телефоном. Після того, як в абонентській облік будуть внесені зміни можно виставляти більше мішків, тобто, якщо зареєстровано (прописано) 3 особи, то можна виставляти до 12-и мішків; 2 особи – до 8-и мішків; 1 особа – до 4-х мішків.
Сміття по Вашому населеному пункту збирається та вивозиться згідно графіку, який є додатком до публічного договору.
Оплату за надані послуги прохаємо здійснювати відповідно до даних вказаних в квитанції (повідомлені про стан розрахунків). Оплата за надані послуги здійснюється за кожну особу в місяць, щомісячно шляхом внесення відповідних коштів на рахунок підприємства, та договором не визначено, що нарахування коштів здійснюється за кожним окремим фактом вивезення побутових відходів. Сплата рівними частинами не зобов’язує споживача виставляти тверді побутові відходи, біля свого домоволодіння, рівними частинами щомісячно. Нарахування сплати за вивезення та перевезення побутових відходів проводиться за формулою :
( А*(В+С)/12*k = місячний платіж
А – річна норма розрахунку на одну людину
В – тариф підприємства на збирання твердих побутових відходів
С – тариф підприємства на перевезення твердих побутових відходів
k – кількість зареєстрованих (проживаючих) осіб.
За інформаціє стосовно, нарахувань, оплати, графіку вивезення та інше Ви можете звернутися за тел: (05753)5-13-86, (05753) 5-23-74 . Будемо раді допомогти!!!
З повагою,
Директор КП « Благоустрій» Микола ЛИСЯК