A A A K K K
для людей із порушенням зору
Валківська міська рада
Богодухівський район

Харківська область

Про документування в Україні осіб без громадянства

Дата: 17.01.2022 11:28
Кількість переглядів: 352

Фото без описуВизнання особою без громадянства:

особливості документування

24 березня 2021 року Кабінет Міністрів України прийняв постанову № 317 «Про деякі питання визнання особою без громадянства», якою затверджено Порядок розгляду заяв про визнання особою без громадянства, а також зразки супутніх документів. 16 квітня 2021 року зазначена постанова набрала чинності, та фактично розпочався процес документування в Україні осіб без громадянства.

Набуття статусу особи без громадянства дозволить цим людям офіційно працевлаштуватись, отримувати медичну допомогу, освіту, пенсію, а також інші соціальні та економічні привілеї.

Право на звернення до ДМС із заявою про визнання особою без громадянства мають особи, які не можуть отримати паспортний документ у зв’язку з тим, що не розглядаються як громадяни будь-якою державою, незважаючи на законність чи незаконність їх перебування на території України.

Зокрема, такими особами можуть бути:

  • колишні громадяни СРСР, які не набули громадянства будь-якої держави;
  • повнолітні особи, які прибули до України дітьми та не змогли отримати нових документів;
  • особи, які втратили громадянство на підставі чинних законів країни своєї громадянської належності;
  • представники ромської спільноти та інші.

Заява про визнання особою без громадянства встановленого зразка та додані до неї документи подаються територіальному органу/територіальному підрозділу ДМС за місцем проживання особи:

  • повнолітньою дієздатною особою – особисто,
  • повнолітньою недієздатною або обмежено дієздатною особою – її законним представником;
  • відомості про дитину наводяться у заяві про визнання особою без громадянства одного із її законних представників;
  • заява про визнання особою без громадянства дитини, розлученої із сім’єю, подається одним з її законних представників (якщо така дитина не має законного представника – працівник ДМС невідкладно звертається до органів опіки та піклування з клопотанням щодо забезпечення дитини законним представником).

Особи, які перебувають за кордоном, не мають права на звернення із заявою про визнання особою без громадянства в Україні.

Разом із заявою про визнання особою без громадянства особа подає наступні документи (за наявності):

  • документ, що посвідчує особу або надає право на в’їзд або виїзд з держави, виданий іноземною державою;
  • документ, що засвідчує факт неперебування у громадянстві іншої держави, строк дії якого закінчився;
  • інші документи, що підтверджують інформацію, викладену в заяві (до прикладу, це можуть бути документи, що підтверджують факт народження особи, перебування її у шлюбі, наявність дітей, навчання в освітньому закладі України або іншої держави, паспорт громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року, документи про роботу тощо).

Зазначимо, що в разі подачі документів законним представником особи, додатково подається документ, що посвідчує особу законного представника, та документ, що підтверджує його повноваження.

Рішення про визнання або відмову у визнанні особою без громадянства приймається Міграційною службою впродовж 6 місяців з дати подачі заяви, в окремих випадках цей термін може бути продовжено, але не більше як до 12 місяців. На час розгляду заяви особі видається довідка про звернення за визнанням особою без громадянства – цей документ підтверджуватиме законність перебування особи на території України, доки триватиме розгляд заяви.

У разі прийняття рішення про визнання особою без громадянства, така особа, зобов’язана протягом 10 днів звернутися до територіального органу/територіального підрозділу ДМС за оформленням посвідки на тимчасове проживання в Україні.

Надалі, після 2 років проживання за посвідкою на тимчасове проживання, особа без громадянства має право на отримання дозволу на імміграцію в Україну та документування посвідкою на постійне проживання, а в подальшому – подати клопотання про прийняття до громадянства України.

        В разі підстав для звернення , надавити документи до Валківського сектору Державної міграційної служби України в Харківській області за адресою   :    м.Валки вул.Харківська 13 телефон 0575352460 .           


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних