Валківська міська рада
Богодухівський район

Харківська область

Фінансове управління

Фінансове управління Валківської міської ради

Адреса: 63002, вул. Харківська,16, м. Валки, Богодухівський район,

Харківська область (1 поверх, кабінет №1)

E_mail: fin@valky-rada.gov.ua

№ п.п.

Прізвище, ім’я та по батькові

Посада

Службові телефони

1

Левчук Лариса Олександрівна

начальник управління

5-19-68

2

Бровко Тетяна Володимирівна

заступник начальника управління – начальник відділу

5-27-40

3

Устименко Людмила Миколаївна

 начальник відділу

5-27-40

Основними завданнями Фінансового управління є:

  • забезпечення реалізації державної політики на території Валківської міської територіальної громади (далі – територіальна громада);
  • здійснення загальної організації та управління виконанням міського бюджету, координація в межах своєї компетенції діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету;
  • складання розрахунків проекту міського бюджету та його прогнозу на середньостроковий період і подання їх на попередній розгляд та схвалення виконавчому комітету ради;
  • проведення разом з іншими виконавчими органами міської ради, структурними підрозділами міської ради аналізу фінансово-економічного стану громади, перспектив її подальшого розвитку;
  • розробка пропозицій щодо удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та здійснення витрат.

 

Фінансове управління відповідно до покладених на нього завдань:

  • розробляє та доводить до головних розпорядників бюджетних коштів міського бюджету інструкції з підготовки бюджетних запитів;
  • визначає порядок та терміни розроблення бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів;
  • проводить на будь-якому етапі складання та розгляду проекту міського бюджету аналізу бюджетних запитів, поданих головним розпорядником бюджетних коштів, щодо його відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів;
  • приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозицій до проекту міського бюджету;
  • бере участь у розробленні балансу фінансових ресурсів, підготовлення пропозицій щодо доцільності запровадження місцевих податків, зборів, пільг, аналіз соціально-економічних показників розвитку громади та врахування їх під час складання  проекту міського бюджету;
  • організовує  роботу, пов’язану зі складанням проекту міського бюджету, визначає порядок і терміни подання виконавчими органами та структурними підрозділами ради інформаційних та аналітичних матеріалів;
  • здійснює представлення прогнозу бюджету та проекту рішення про бюджет міської ради, схвалення виконавчим комітетом, на засіданнях постійних комісій та пленарних засіданнях міської ради;
  • забезпечує складання і затвердження розпису міського бюджету, внесення в установленому порядку зміни до нього, забезпечення протягом бюджетного періоду відповідність розпису міського бюджету встановленим бюджетним призначенням; якщо до початку нового бюджетного періоду не прийнято рішення про міський бюджет складання та затвердження тимчасового розпису міського бюджету з обмеженнями, встановленими Бюджетним кодексом України;
  • здійснює перевірки відповідності змісту паспортів бюджетних програм рішенню про бюджет територіальної громади, розпису міського бюджету, відповідним порядкам використання бюджетних коштів;
  • затверджує паспорти бюджетних програм та змін до них головних розпорядників коштів міського бюджету;
  • здійснює розподіл та перерахування коштів з рахунків міського бюджету головним розпорядникам бюджетних коштів та іншим бюджетам відповідно до вимог чинного законодавства;
  • перевіряє правильність складення і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами та організаціями, які фінансуються з міського бюджету;
  • здійснює проведення експертизи міських програм стосовно забезпеченості їх фінансовими ресурсами;
  • здійснює за участю органів, що контролюють справляння надходжень до бюджету, прогнозування та аналіз надходження доходів до міського бюджету;
  • організовує виконання міського бюджету, забезпечення разом з органами Державної податкової служби України, Державної казначейської служби України, іншими структурними підрозділами міської ради надходження доходів до міського бюджету та вживання заходів щодо ефективного витрачання бюджетних коштів;
  • здійснює підготовку офіційного висновку  про перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду міського бюджету, про обсяг залишків коштів загального та спеціального (крім власних надходжень) фондів міського бюджету для прийняття рішення про внесення змін до міського бюджету;
  • інформує міського голову про стан виконання міського бюджету за кожний звітний період та подання на розгляд міської ради річного звіту про виконання міського бюджету;
  • здійснює розгляд звернень щодо виділення коштів із резервного фонду міського бюджету та підготовка пропозицій щодо прийняття відповідних рішень;
  • погоджує висновок та подання контролюючих органів щодо повернення помилково чи надміру зарахованих коштів з міського бюджету;
  • здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства на кожній стадії бюджетного процесу;
  • застосовує попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства з вимогою щодо усунення порушення бюджетного законодавства;
  • приймає рішення про застосування визначених Бюджетним кодексом України заходів впливу до учасників бюджетного процесу за порушення бюджетного законодавства у межах встановлених повноважень, на підставі протоколу про порушення бюджетного законодавства або акта ревізії та доданих до них матеріалів, зокрема:

-  зупинення операцій з бюджетними коштами;

-  призупинення бюджетних асигнувань;

-  зменшення бюджетних асигнувань;

-  повернення бюджетних коштів до бюджету;

-  безспірне вилучення коштів з бюджету.

  • забезпечує ефективне і цільове використання бюджетних коштів;
  • бере участь у підготовці звіту міського голови;
  • здійснює розроблення проектів розпоряджень міського голови, у визначених законом випадках;
  • здійснює підготовку проектів рішень міської ради про внесення змін до міського бюджету та затвердження звіту про його виконання;
  • забезпечує доступу до публічної інформації, розпорядником якої воно є;
  • організовує роботу з укомплектування, зберігання, ведення обліку та використання архівних документів;
  • забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
  • бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);
  • забезпечує захист персональних даних;
  •  розглядає у межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, установ і організацій;
  • забезпечує створення належних виробничих та соціально-побутових умов для працівників управління;
  • здійснює  інші передбачені законом повноваження.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних