A A A K K K
для людей із порушенням зору
Валківська міська рада
Богодухівський район

Харківська область

Хірург Артем Ковальов тимчасово очолить Валківську лікарню.

Дата: 28.08.2021 13:34
Кількість переглядів: 645

Таке рішення прийняли депутати на засіданні сесії Валківської міської ради сьогодні, 28 серпня 2021 року. Рішення зумовлене тим, що процедура призначення чинного директора закладу передбачає декілька етапів протягом певного відрізку часу, а керівник потрібен вже сьогодні.

Отже, Артем Миколайович Ковальов призначений тимчасово виконуючим обов’язки керівника КНП «Валківська центральна районна лікарня». Виконувати обов’язки керівника він буде до призначення директора закладу відповідно до чинного законодавства. На запит депутатів Артем Ковальов озвучив своє бачення виходу лікарні з кризового стану.

Як ми вже повідомляли раніше, початковим етапом проведення конкурсної процедури призначення керівника закладу буде формування конкурсної комісії, до складу якої ввійдуть представники органу управління, представники трудового колективу відповідного закладу, обрані на загальних зборах трудового коллективу, представники галузевих професійних спілок, громадських об’єднань у сфері охорони здоров’я та (або) незалежні експерти у сфері охорони здоров’я.

Вся конкурсна процедура буде проходити чітко у відповідності до норм постанови КМУ №1094 від 27.12.2011 року «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я»


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.